Contoh Surat Rasmi Jemputan Penceramah

Contoh surat rasmi jemputan penceramah motivasi, contoh surat rasmi jemputan penceramah malaysia, contoh surat rasmi jemputan penceramah radikal, contoh surat rasmi jemputan penceramah terkenal dokter, contoh surat rasmi jemputan penceramah, contoh surat pengunduran diri, contoh surat permohonan, contoh surat undangan, contoh surat penawaran, contoh surat perjanjian,

Bukanlah sesuatu yang asing lagi tentang program-program anti dadah dan kampanye sosial yang dipromosikan di seluruh dunia. Walau bagaimanapun, pembicaraan ini semakin meningkat apabila ia melibatkan orang muda dan pesanan yang cuba disampaikan terhadap mereka. Oleh itu, pihak yang berwajib sering melaksanakan program berbentuk pameran, seminar dan ceramah untuk memastikan mesej tersebut tersampaikan dengan berkesan.

Contohnya, sebuah surat jemputan hadir program yang bertajuk 'Anti Dadah' dilancarkan baru-baru ini dengan tujuan mendidik masyarakat khususnya golongan belia tentang bahaya dadah dan kesannya terhadap kehidupan bersama. Surat jemputan ini ada satu gambar sebagai latar belakang iaitu gambar seseorang yang dirempuh dengan masalah dadah. Wujudnya gambar ini memang dirancang untuk memberi kesedaran bahawa dadah boleh merosakkan masa depan seseorang.

Program seperti ini adalah sangat berguna bagi masyarakat kerana memberi peluang untuk mendapatkan maklumat yang tepat tentang kesan buruk dadah. Selain itu, program ini turut membantu mengurangkan penyebaran dadah dalam kalangan masyarakat dan menggalakkan orang ramai untuk melaporkan mana-mana aktiviti yang mencurigakan terhadap dadah.

Sebagai sebahagian daripada rakyat Malaysia, kita seharusnya memberi sokongan dan bantuan kepada pihak berwajib dalam melaksanakan program seperti ini. Tanpa kita menyedari, kejayaan program anti dadah mampu memastikan generasi akan datang terhindar dari bahaya dan bahaya tersebut boleh dikawal sepenuhnya.

Oleh itu, marilah sama-sama menyokong usaha pihak-pihak berwajib untuk menghapuskan dadah daripada masyarakat kita. Ingat, kita mempunyai tanggungjawab sebagai warga Malaysia untuk memastikan masa depan kanak-kanak dan generasi akan datang terbebas dari bahaya dadah.

Contoh surat rasmi jemputan penceramah

If you are searching about Contoh surat kiriman rasmi jemputan penceramah contoh pengantar x, you've visit to the right place. We have pics like Surat rasmi jemputan penceramah jakobedsx, contoh surat jemputan kursus format dan contoh surat, contoh surat kiriman rasmi menjemput penceramah kumpulan contoh surat. Read more:

Contoh surat jemputan penceramah, contoh surat kiriman rasmi menjemput penceramah kumpulan contoh surat

Contoh surat kiriman rasmi jemputan penceramah contoh pengantar x. Jemputan rasmi penceramah guru ceramah program kesihatan jabatan perasmian kiriman rakan pengetua suf taklimat. Contoh surat kiriman rasmi menjemput penceramah kumpulan contoh surat. Contoh surat jemputan penceramah. Surat jemputan penceramah cemas pertolongan. Surat kepada jemputan rasmi menteri yb berhormat perdana kiriman majlis johor syarikat malam berkenaan penceramah arasmi perasmian kerajaan iftar majli. Contoh jemputan penceramah rasmi menjemput ceramah kiriman bengkel seminar rasul maulidur mohd ashadi



Also read:

    .